zaterdag 11 juni 2011

Wrakvissen vrijdag 10 juni 2011













Vandaag, vrijdag 10 juni 2011,wrakvissen De Zeearend.
Soms hangt het in de lucht, oftewel, je voelt het aan je/het water....
 
We hadden nog 1 plekje over voor vandaag en ik zat behoorlijk te balen dat ik afspraken had staan voor vandaag en niet mee kon.
 
Wat ik wel kon doen is in de namiddag de schipper bellen hoe het geweest was...
Hier een kort verslag van mijn gesprek:
Jo hoe was het? Goed.
Hoe goed? Heel goed.
Hoe goed is heel goed? Gemiddeld een bak vol de man.
 
Chips, dat is heel goed!
Dat heb ik dus moeten missen, en jullie waarschijnlijk ook, tenzij je vrijdag bent wezen vissen met 1 van de collega's, want de berichten via de tam-tam vertelden over goede vangsten over de gehele linie.
 
Nu maar hopen op mooi weer zodat we snel terug kunnen naar de wrakken, met mij erbij..

Met vriendelijke groet,
 
John Luchies
De Zeearend
0031(0)612273749
www.wrakvissen.nu
http://wrakvissen.blogspot.com
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten