dinsdag 9 augustus 2011

Fw: Makrelen / ankervissen

Hoi John

Ik ben woensdag mee geweest voor makreel / anker vissen dit is een hele goede combinatie

Helaas geen makreel wat er niet is kun je niet vangen maar het is goed om dan te gaan ankervissen

Inplaats van over zee te zoeken ik heb wel de indruk dat iedereen aan boord het hier mee eens was

IK heb die dag schar-bot –wijting en een haaike gevangen

Het is me helaas door tijd gebrek niet gelukt om een vangstbericht te plaatsen op Zeevisland

IK heb een bedrijfje in inbraakpreventie dus als ik door de week ga vissen moet ik wel wat tijd inhalen

Tot volgende keer

Groeten Mark van Loon

 

Hoi Mark,

 

Bedankt voor jouw positieve reaktie.

 

Uiteraard vraagt dit om opvolging, woensdag 31 augustus heb ik voor eenzelfde dag ingepland staan.

 

Met vriendelijke groet,

 
John Luchies
De Zeearend
0031(0)612273749
www.wrakvissen.nu
http://wrakvissen.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten