maandag 17 oktober 2011

deel 2 sommige vogels vissen beter dan wij

Op mijn blog in januari 2011 kunt u een filmpje zien van een grijze reiger die met stukjes brood van mijn kinderen de nodige vissen vangt.
een vogel die met aas vist dus.
 
Dit filmpje vind ik toepasselijk omdat deze vogel geen zin had om zelf met aas aan de gang te gaan, maar daarvoor in de plaats maar gelijk met de hengel en al aan de slag gaat.
 
ik heb het nog niet eerder gezien, maar is wel erg leuk. Op de boot kwamen wij niet verder dan dat deze vogel wel erg veel op een leeuwerik lijkt.
Na nader studie is het dat volgens mij niet, dus als u het wel weet, graag een e-mail aan zeevissen@zeevissen.nu
Dan vermeldt ik het later op de site....




Met vriendelijke groet,
 
John Luchies
De Zeearend
0031(0)612273749
www.wrakvissen.nu
http://wrakvissen.blogspot.com
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten