dinsdag 6 november 2012

Ankervissen Oosterschelde

Al 3 jaar roep ik om het hardst, Oosterschelde, daar wil ik niet komen!
Al die keren dat ik de afgelopen 3 jaar een keertje de Oosterschelde op moest waren de vangsten eigenlijk altijd minimaal.
 
Maar nu moet ik van mijn geloof af.
 
Wim was een week of 4 geleden met een vriendenclubje van hem aan het vissen op de Oosterschelde omdat het te slecht was om naar buiten te gaan en vertelde mij dat ze GOED hadden gevangen. Ik geloofde er geen bal van, dus in mijn auto gestapt en ze opgewacht bij de steiger, koelboxen open getrokken en waarempel, ze hadden inderdaad goed gevangen.
 
Sindsdien een paar keer voorgesteld aan klanten om het toch eens te proberen en ja, mooie maatse scharren, en mooie aantallen.
 
Ok, toegegeven, buitengaats zitten er meer als je per hengel een 35-70 stuks eruit kan slepen, is toch beter dan op de Ooster- of Westerschelde, maar als je gemiddeld per hengel een 15 mooie maatse scharren kan vangen en geen last hebt van golven, dan is dit toch een prachtig alternatief.
 
Ook deze week weer 2 keer gevist op de Oosterschelde, afgelopen weekend zelfs met een goede windkracht 6-7, geen centje pijn en wel gewoon vis vangen.
 
Zelf denk ik dat het maar een maand of 4 per jaar te doen is op de Oosterschelde, waarvan wij er wellicht nog een week of 4 van te gaan hebben in dit najaar.
 
Ter promotie, dagje Oosterscheldevissen, €50,- per persoon inclusief zeepieren en indien nodig een huurhengel.
Te boeken op alle dagen waar Groupon/ankervissen vermeldt staat in onze agenda: http://www.wrakvissen.nu/2.php

Met vriendelijke groet,
 
John Luchies
De Zeearend
0031(0)612273749
www.wrakvissen.nu
http://wrakvissen.blogspot.com
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten