zaterdag 26 juli 2014

De Zeearend

Zaterdag 26 juli 2014, wrakvissen Noordzee met Dennis.
 
Jawel Dennis, die vaart af en toe wel eens met De Zeearend omdat hij dat gewoon leuk vindt.
 
Eigenlijk mag ik Dennis niet zo...
 
Hoezo? Hij vangt meestal goed op wrakken en plekken waar ik meestal niet goed vang.
Kan ik niet uitstaan...
 
Vandaag ook weer, ik denk zal moeilijk worden, hij denkt, we gaan een leuk visje vangen..
Belt hij om 16:30: "ïk ben maar op 4 wrakken geweest en gemiddeld denk ik dat we een 10 - 12 maatse gullen/kabeljauwen de man hebben."
Das goed denk ik bij mijzelf. Welk wrak zaten de meeste en op welk wrak de grootste?
Dennis: "Wrak x... zaten de grootste en wrak Y... de meeste"
 
In ik denk GVD! Op die 2 wrakken vang ik bijna nooit iets, slechts een enkele keer, maar ja, omdat ze op 1 lijn liggen neem ik ze meestal mee..
 
Dus in alle eerlijkheid, ben ik natuurlijk wel heel erg blij met Dennis, want als de klanten van De Zeearend goed vangen, dan is dat alleen maar goede reclame voor ons allemaal...
 
Dus Dennis, zet hem op en voor de volgende keer, liegen mag best, noem maar gewoon mijn favoriete wrakken als je goed gevangen hebt ;-) , slaap ik tenminste een stuk beter haha...

Met vriendelijke groet,
 
John Luchies
De Zeearend
0031(0)612273749
www.wrakvissen.nu
http://wrakvissen.blogspot.com
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten