donderdag 30 oktober 2014

Culinaire maandag met Chef Dennis

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;Gebruiker
FN:Gebruiker
REV:20141030T081852Z
END:VCARD

Culinaire maandag met Chef Dennis... 2e week... tsja, wat moet ik zeggen?

Ik kreeg vandaag HEEL veel foto's met klanten die lekker aan het eten waren.

Wat er geserveerd werd? Nou dat zal ik u vertellen:

In de ochtend, een Schrobbelaer met speculaas brokken. Daarna een huisgemaakte gehaktbal. Gevolgd door een broodje speklap reepjes met pindasaus en als klap op de vuurpijl, ik bedoel pan, huisgemaakte erwtensoep...

Ja zegt Dennis, de klanten van vandaag willen alleen nog met mij mee op de culinaire Chef Dennis maandagen. Nondeju! Dat snap ik ook wel! Ik wil ook eigenlijk alleen nog maar mee op de maandagen!

Maar ja, van alleen de maandagen rookt de schoorsteen niet en wat ik u wel kan beloven is dat u net zoveel kunt vangen op die andere 6 dagen van de week. Ok, het eten van kapitein John zal iets anders zijn dan van Chef Dennis, maar de vis zal er niet minder om smaken toch

Dus in navolging van de zaterdag en zondag van Kapitein John, waren de vangsten vandaag gewoon weer super!
Morgen vaar ik zelf met voldoende in beslag genomen, zeg maar gekaapte, erwtensoep van Chef Dennis.

Eerstvolgende vrije opstapdagen. Vrijdag, zondag en maandag aanstaande...

En uhhh, ik zou die maandag lekker overslaan, heb ik meer op dinsdag
 
 
 
Met vriendelijke groet,

John Luchies
De Zeearend
www.wrakvissen.nu
www.wrakvissen.blogspot.nl
www.facebook.com/DeZeearend

Geen opmerkingen:

Een reactie posten