zaterdag 24 september 2011

verzamelbericht De Zeearend


Vrijdag 23 september wrakvissen
 
Na mijn dramatische dag van vorige week kon Jo er vandaag weer eens op uit om ze wel te vinden.
 
Dit is zeker gelukt! In totaal dit keer slechts 2 wrakjes nodig gehad voor een gezellige dag met voldoende kabeljauw voor een ieder om tevreden naar huis te gaan.
 
Vrijdagavond ankervissen
 
Nu mocht ik, doelstelling van deze groep was om genoeg vis bijelkaar te hengelen om door de chefkok die erbij was de volgende avond een mooi Sterren diner samen te stellen voor diezelfde groep. Ondanks een paar rustige momenten ook periodes gehad waarbij de vis goed beet. Voornamelijk mooie schar, maar ook een hele mooie tong.
Eind van de avond een dronken politeagent aan boord (niet in functie overigens), maar dit is meer voor de intimi, dus daar zal ik verder niets meer over zeggen....

In ieder geval gezellige groep en goed genoten.
 
Zaterdag 24 september wrakvissen
 
Mijn eerste dagje wrakken zelf weer na de dramatische dag van vorige week, dus kon eindelijk mijn strijdplan/come back/ plan uitvoeren. Ik ga lekker niet zeggen waar ik allemaal geweest ben, maar op een bepaald ogenblik moesten we engels praten tegen de vissen, want nederlands verstonden ze daar niet meer.
Goed gevangen! Lange dag met in totaal 5 wrakken, waarvan eentje heel goed, dus wat later dan normaal iedereen weer happy terug in de haven.
 
Voor komende week, de ankervisserij is inderdaad vroeger dan normaal losgebarsten. Veel vis te vangen van mooi formaat!
tevens prachtig weer voorspeld voor maandag en dinsdag a.s., dus doe iets leuks en kom mee vissen.
Absolute visgarantie voor maandag en dinsdag a.s.!

Met vriendelijke groet,
 
John Luchies
De Zeearend
0031(0)612273749
www.wrakvissen.nu
http://wrakvissen.blogspot.com
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten